piątek, 29 czerwca 2012

~~Wakacje~~

No to zaczynamy WAKACJE ;)) Cały czas czekałam na nie, ale gdy wczoraj miałam zakończenie roku łezka zakręciła mi się w oku na myśl, że większości klasy mogę już nie zobaczyć ;( Ledwo wyszłam za mury szkoły, a już zaczęłam tęsknić za moimi Głuptasami.. ehh.. Teraz szkoła średnia i kolejny krok w życie dorosłych ludzi. Trzymajcie za mnie kciuki, bo za 5 dni dowiem się czy dostałam się do swojej wymarzonej klasy. ;)


Na zdjęciu jeszcze zima. Wykonane zostało przez moją przyjaciółkę u nas w lesie, ahh piękna była w tedy zima. Nie ma to jak latać po lesie w samym sweterku i bluzka na ramiączkach, gdy jest -30 stopni ;))

Mam zamiar już jutro nakręcić dla Was filmik z makijażem ;))

Pozdrawiam Was serdecznie, Zoska 1996 XOXO ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarze i obserwacje! Zamieść link do swojego bloga w wolnym czasie wejdę na niego.