niedziela, 19 sierpnia 2012

~~Ale za to niedziela... ;p ~~

Hejo:P Nie ma to jak wstać w niedzielny poranek o godzinie ósmej ;p Zaraz wybieram się na szał ciał po galerii ;p Trzeba zobaczyć co się zmieniło przez te dwa tygodnie ;p Misiaki, czemu się nie odzywacie.? :((

Dziś z rano zostałam bardzo miło zaskoczona:P Mianowicie, mój były chłopak ( znany Wam pod nazwą "Pan A") odezwał się do mnie z propozycja zakopania wojennego toporu ;p Jeszcze nie mogę się uspokoić, zastanawiam się co go skłoniło do tej decyzji ;d WOW.! Nawet skomentował moje nowe zdjęcie i dodał wpis na ask.fm :D HAHAHAHA ;d nie no to mogłam sobie akurat darować.

Trzymajcie się moje Misie Episie ;p

Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuziaki ;**




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarze i obserwacje! Zamieść link do swojego bloga w wolnym czasie wejdę na niego.