czwartek, 2 sierpnia 2012

~~Stanowczość 15. / Idiotyczny szantaż 16. ~~


STANOWCZOŚĆ 15.

W każdym związku, każdej osobie trzeba umieć powiedzieć to co się myśli.
Nie możemy ciągle zgadzać się na wszystko, bo nasz partner wejdzie nam na głowę. Trzeba być stanowczym.
Chciałam tutaj głównie poruszyć temat stanowczości w związkach nastolatków. Chodzi mi głównie o sprawy łóżkowe.
Wiele mężczyzn wykorzystuje swoje partnerki „Jeśli mnie kochasz to prześpij się ze mną”. Wiele dziewczyn, kobiet ulega w tedy, a oni zrobią to co chcieli zrobić i po tygodniu znikają, a Ty zostajesz z wyrzutami sumienia. Pamiętajcie, trzeba być stanowczym. Nie można się bać wyrazić swoją opinię. Jeżeli nie będziemy tego robić to ludzie nas wykorzystają i zostawią jak popsutą zabawkę.
Nie bój się! Do odważnych świat należy. Zrobisz tak kilka razy i zauważysz, że staniesz się silniejsza i bardziej pewna siebie. Dasz radę ! ;)

IDIOTYCZNY SZANTAŻ 16.

Może nazwa jest głupia, ale za to bardzo wymowna. Idiotyczny szantaż polega na tym, że „Jeśli mnie kochasz to.. ”.
To powinno od razu otworzyć Wam oczy, a przez to powinnyście zauważyć, że on tak naprawdę nic do Was nie czuje.
Nie spotkało mnie to, ale moją koleżankę. Co chwilę używał tego szantażu. Jak już zrobiła to co chciał, musiała mu później ciągle ulegać. Wszystko było układane pod jej partnera. Nie dajcie się szantażować. Jakby Was naprawdę kochał nie powiedziałby tak nigdy, bo by się bał, że Was straci. Wy również nie używajcie go. Możecie skrzywdzić i urazić uczucia swojego partnera. Traktuj ludzi tak jak Ty byś chciał być traktowana przez nich. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarze i obserwacje! Zamieść link do swojego bloga w wolnym czasie wejdę na niego.