poniedziałek, 27 sierpnia 2012

~~Warte śmiechu~~

Hejo :P Wczoraj byłam na jakiś tam dorzynkach, tylko po to, aby mamuśka odebrała nagrodę za prowadzenie działki :P

W sumie na samym poczatki cholernie mi sie nudzilo ;p, no ale jak sie nie nudzic jak co chwile ktos cos gada ;p

Pózniej impreza sie rozkrecila. Dziadkowie sobie popili i zaczelo sie robic wesolo.

Siedzialam z dziadkiem przy jednym stoliku, gdzie nigdy bym sie po nim tego nie spodziewała

Z dzadkiem nie utrzymuje kontaktu, od rozwodu rodzicow, ale wczoraj gadala z moja mama i ze mna jakby nic sie nie stalo ;p

Ogolnie bylo fajnie;p Moja przyszywana babcia, ale chyba najlepsza, postawila mi piwo i kulturalnie sobie je spozywalam ;pp

Buziaaaaaki ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarze i obserwacje! Zamieść link do swojego bloga w wolnym czasie wejdę na niego.