sobota, 18 sierpnia 2012

~~Szmery bajery ~~

Hejo ;p A nazbierało się kilka zdjęć i rzeczy, które miałam Wam napisać. ;p Zacznę od tego, że miała dziś możliwość spróbowania nowych lodów FRUGO (zielony ;p , wolałabym czarne, no ale Mamuśka wzięła takie ). Polecam, bo smakują nieziemsko.

Jeszcze za nim wyjechałam skosztowałam czerwone FRUGO ;p Przerzucam się z czarnego na nie :P Uwielbiam owoc granatu:P  W poprzednie wakacje jadłam go kilogramami :P 


Później obiecałam Wam, że jak wykonam tablice "Miłe słowa" to zrobię zdjęcie i umieszczę je ;) Oto i ono :P

No więc jeżeli chodzi o obietnice spełniłam wszystkie, czekajcie na następne posty.


Buuuuuuuziaki ;***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarze i obserwacje! Zamieść link do swojego bloga w wolnym czasie wejdę na niego.