środa, 1 sierpnia 2012

~~Różnica wieku 12 ~~


RÓŻNICA WIEKU 12.

Każdy mówi, ze najlepsza różnica wieku to dwa lub trzy lata. Jak już wiecie mam za sobą związek z mężczyzną, który był ode mnie straszy o siedem lat. Moja mama jest z mężczyzna starszym od siebie o lata piętnaście.
Nie wiem dlaczego ludziom przeszkadza jak jest duża różnica wieku pomiędzy partnerami.  Nie żałuje ze byłam z panem A, chodź myślałam, ze jeżeli jest ode mnie o tyle straszy to będzie dojrzalej się zachowywał. Nie zawsze musi tak być.  Partner mojej mamy również nie potwierdza mojej teorii. Może wygląda poważnie, ale zachowaniem bije nawet moja młodszą siostrę.
Pan B i C byli ode mnie starsi tylko o rok. Nie pasowało mi to. Dla mnie byli oni jeszcze bardzo dziecinni. Tylko alkohol i papierosy im w głowach. Rówieśnicy również mi nie odpowiadali. To wszystko zależy od naszego charakteru. Jak kiedyś powiedział mi pan A jestem bardzo dojrzała i poważna jak na swój wiek. Może to i prawda, może właśnie dlatego potrzebuje dużo starszego partnera od siebie.
Nawet w kwestii wieku naszego partnera każdy się rożni. Moja koleżanka na przykład lubi chłopaków młodszych od siebie i już ponad siedem miesięcy są razem.
To wszystko zależy od naszego charakteru i naszych upodobań.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarze i obserwacje! Zamieść link do swojego bloga w wolnym czasie wejdę na niego.