czwartek, 26 lipca 2012

~~Kiedy pojawia się ktoś inny 7.~~


KIEDY POJAWIA SIĘ KTOŚ INNY 7.

Pan D był moim dobrym przyjacielem, chociaż dla mnie był kimś więcej. Zanim zaczęłam być jeszcze z panem A, pan D już zdążył skraść cząstkę mnie. Niestety był on z kimś inny, a ja opowiadałam mu tylko w roli przyjaciółki. Później pojawił się pan A. Poznaliśmy się przez przypadek. Chłopak mojej przyjaciółki zaprosił go na grilla, którego organizowałam. Już w tedy liczyłam na coś więcej. Później pisaliśmy i wychodziliśmy ze sobą, a następnie zaczęliśmy być parą. Dzień po tym wydarzeniu odezwał się do mnie pan D mówiąc, że zostawił swoją dziewczynę, bo stwierdził, że chce być ze mną. Nie wiedziałam co mam robić. Zależało mi na obu.
Wybrałam pana A, a on został tylko moim przyjacielem. Oboje pomagaliśmy sobie w trudnych sytuacjach. Nasza przyjaźń trwa do dziś. Już ponad rok, mam przyszywanego brata.
Jak widzicie to tez w jakimś  sensie była próba dla mnie. To był test prawdziwego uczucia. Podejrzewam, ze gdybym wybrała pana D straciłabym przyjaciela i brata. Związki z przyjaciółmi to nie są najlepsze związki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarze i obserwacje! Zamieść link do swojego bloga w wolnym czasie wejdę na niego.