środa, 25 lipca 2012

~~Zaufanie 2.~~

ZAUFANIE 2.
     
Zaufanie nigdy nie może być bezgraniczne. Miałam taki związek, w którym wierzyłam bezgranicznie swojemu partnerowi. Sądziłam, ze jeżeli jest on ode mnie  straszy o siedem lat to  myśli bardziej dojrzale  i zachowuje się tak.
Niestety zawiodłam się na swojej teorii. Ufałam mu bezgranicznie, jeździł i robił co chciał, za to ja miałam ciągle jakieś ograniczenia, musiałam się o wszystko pytać i „meldować” co robiłam.
Jednak to nie był powód rozstania z panem A, nazwijmy go tak. Powodem rozpadu było wtykanie nosa osób trzecich, ale o tym dowiecie się później. Wracając do kwestii zaufania. Nie może być ono bezgraniczne, ale również nie może go brakować. Brak zaufania  rodzi zazdrość i częste kłótnie.  W każdym związku ufamy sobie inaczej. W większości zależy to od naszego partnera. Jeżeli nasz partner nas zawiedzie to ograniczymy zaufanie do drugiej osoby. Co to znaczy zawiedzie nasze zaufanie.? Przede wszystkim jeżeli  zostaniemy przez niego okłamane. Należy pamiętać, ze każde zaufanie można odbudować, jednak nie jest to takie proste. Trzeba tygodniami a nawet latami pracować nad tym. Znam osoby, którym się to udało i żyją teraz w szczęśliwych związkach. Niestety znam tez takie, którym się nie udało i ułożyły sobie życie od nowa.
Nigdy nie można się poddawać. Należy obudzić w sobie ducha walki i walczyć do samego końca. Kto nie ryzykuje ten nie żyje. Trzeba żyć chwila.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarze i obserwacje! Zamieść link do swojego bloga w wolnym czasie wejdę na niego.