środa, 25 lipca 2012

~~Osoby trzecie 5.~~


OSOBY TRZECIE 5.

Jak już wspominałam wcześniej pojawienie się osób trzecich w naszym związku jest najgorszym co mogło się nam przytrafić, Trzeba naprawdę mocno sobie ufać i być wytrwałym, aby nie ulec pokusom „wujka dobra rada”. W większości moich związkach, ale we wszystkich trzech, których po części wam opisałam, czynny udział brały te osoby.
W związku z panem A wtrącał się jego przyjaciel co doprowadziło do rozpadu. Nagadał głupot i na tym się skończyło, że nie wytrzymałam i zakończyłam związek.
W związku z panem B czynny udział brali nasi wspólni znajomi. Jednak nie doprowadziło to do rozpadu, powód był całkiem inny.
Z panem C było podobnie jak z panem A, tylko, że zamiast przyjaciela pojawiła się jego przyjaciółka, a moja dobra koleżanka.
Osoby trzecie przyczyniły się do rozpadu mojego najdłuższego związku, związku z panem A. Jak widzicie nie zawsze takie osoby muszą doprowadzić do końca związku, ale na pewno zostawią w nim ślad co później może doprowadzić do kłótni.
I po raz kolejny widać, że każdy związek jest inny i nawet w kwestii wtrącania się innych osób się różnią. 

1 komentarz:

  1. zgadzam się z tym!
    Proszę zajrzyj do mnie zaoberwuj skomentuj ja zrobię to samo ! ♥ www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarze i obserwacje! Zamieść link do swojego bloga w wolnym czasie wejdę na niego.