środa, 25 lipca 2012

~~Wygląd i charakter 4.~~


WYGLĄD I CHARAKTER 4.

Zacznijmy od wyglądu. Nie jest on najważniejszy, ale nasz partner musi nam odpowiadać. Nie możemy osoby oceniać po wyglądzie. Musimy lepiej go poznać, polubić cechy jego charakteru (wady i zalety).  Większość osób twierdzi, że nie da się być z kimś i kochać kogoś tylko za charakter. Mój związek z panem B opierał się na tym, że po części odpowiadał mi jego charakter, czego nie mogę powiedzieć o wyglądzie.
Jeżeli chodzi o charakter to trzeba strasznie uważać, ponieważ  kiedy byłam z panem A był całkiem inny na początku niż pod koniec naszego związku. Na początku był troskliwy, cały swój czas poświęcał naszym spotkaniom, mogłam mu wierzyć i ufać, bo byłam pewna, że mnie nie oszuka. Niestety trwało to tylko miesiąc. Kiedy wróciłam z rodzinnych wakacji był on całkiem inny. Stał się strasznie zazdrosny, zaczął mi zabraniać wielu rzeczy, kontrolować moje ruchy. W końcu zaczął mnie zostawiać dla swoich kumpli. Ja stałam się mniej ważna, a moje zdanie w ogóle się już nie liczyło. Stałam się tylko jego koleżanką, przy najmniej tak się czułam.
No więc podsumowując, można kochać za charakter, ale nie sprawdza się to na dłuższą metę. Przy czym trzeba też zapamiętać, że należy uważać, bo nasz partner może mieć „dwie twarze”. Związki, w których kocha się tylko za wygląd też się nie sprawdzają. Mimo to, że osoba nam odpowiada z wyglądu to jego cechy charakteru mogą nas denerwować, co będzie doprowadzało do kłótni.
A więc nasz partner musi nam odpowiadać z wyglądu jak i z charakteru. Obie te rzeczy zazwyczaj, bo nie zawsze musi tak być, chodzą w parzę.
Wiem, że powtarzam się, ale każdy związek jest inny tak jak nie ma dwóch takich samych osób.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarze i obserwacje! Zamieść link do swojego bloga w wolnym czasie wejdę na niego.