środa, 25 lipca 2012

~~Okazywanie uczuć 3.~~


OKAZYWANIE UCZUC 3.

Jedna z najważniejszych rzeczy. Powinniśmy okazywać sobie uczucia, ale nie można przesadnie namawiać do tego swojego partnera. Kiedy byłam z panem A, o którym już wspominałam, okazywaliśmy sobie uczucia na każdym kroku. Niestety przyszedł taki moment w naszym związku, że zaczęło mu to przeszkadzać i zabronił mi mówić do siebie słodkie słówka, całowaliśmy i przytulaliśmy się tylko na powitanie i pożegnanie. W pewnym momencie oduczyłam się tego i ucierpiały na tym moje dwa kolejne związki. W panu B odpowiadał mi tylko charakter. Gdyby bliżej się przyjrzeć to można by było stwierdzić, że nic do niego nie czułam. Jego wygląd w pewnym sensie odstraszał mnie. Wiecznie tłuste i brudne włosy. Po ostatnim związku przyzwyczaiłam się tylko do czułości przy powitaniu i pożegnaniu.  Kiedy wychodziliśmy razem zawsze była z nami moja przyjaciółka. Nie wiem chyba czułam się bezpieczniej, myśląc, że nie będę musiała się do niego przytulać. Teraz już wiem, że  nie powinnam tak robić, mogłam od razu powiedzieć, a nie oszukiwać przez ponad miesiąc.
Uczcie się na moich błędach i nie postępujcie tak jak ja. W tedy poraz pierwszy, tak naprawdę skrzywdziłam mężczyznę. Po trzech miesiącach zaczęłam być z panem C. Poznaliśmy się dzięki  wspólnej znajomej. Byliśmy ze sobą pięć dni. Po nich dowiedziałam się, że lepiej będzie jeśli zostaniemy przyjaciółmi. On również miał do mnie pretensje, że nie okazywałam mu uczuć. W tym związku, tak jak w dwóch poprzednich czynny udział brały osoby trzecie. Zawsze jak wychodziliśmy musieliśmy chodzić do jego piwnicy, gdzie siedzieliśmy z jego znajomymi. Należę do grupy osób, że czasem, czas wolę spędzić w mniejszym gronie znajomych lub po prostu posiedzieć w domu oglądając jakiś dobry film bądź czytając książkę. Pamiętajmy więc o okazywaniu uczuć, ale i nie przesadzajmy z tym. Bądźmy rozsądni i nie narzucajmy swojego zdania innym. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarze i obserwacje! Zamieść link do swojego bloga w wolnym czasie wejdę na niego.