piątek, 27 lipca 2012

~~Niepewność 10.~~


NIEPEWNOŚĆ 10.

Czasem, gdy jesteśmy z kimś nie jesteśmy pewni swoich uczuć. W pewnym momencie dopada nas niepewność. Ciągle zadajemy sobie pytania: czy dobrze zrobiłam, ze z nim jestem?, może to nie była dobra decyzja?.
Nie ma czego się bać, każdy w swoim związku, miał czas, w którym zadawał sobie te pytania.  Ja również w każdym z moich związków miałam taki moment, w którym dopadła mnie niepewność, ale zazwyczaj przytulałam się do swojego ukochanego I szybko mi mijały te wątpliwości, no chyba, ze był to nieszczęsny pan B, ale to dotyczy wszystkich prócz niego.
Jeżeli jednak nasze niepewności są czymś usprawiedliwione, najlepiej jest wtedy wziąć swojego ukochanego na spacer i poważnie z nim o tym porozmawiać. Każdy ma do tego prawo i nasz partner nie powinien być na nas zły. Na 98% on tez miał taki moment w którym był nie pewny co tak naprawdę do nas czuje.
Nie wstydźmy się o tym rozmawiać. Jest to problem, który dotyka każda z par. Nie wmawiajmy sobie, ze tylko my tak mamy, bo jesteśmy złe i nie umiemy docenić uczyć drugiej osoby. Głowa do góry.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za komentarze i obserwacje! Zamieść link do swojego bloga w wolnym czasie wejdę na niego.